Főzni jó, enni öröm

Food&Love

Food&Love

Ha valami igazán gyors édességre vágyunk: Kakaós lepény

2016. szeptember 18. - nalka20

aaa_2655.jpgEz a süti a gyerekkoromat idézi fel, ha valami édességet szerettünk volna, de idő nem sok volt, akkor midig ilyet készített a családunk. Pillanatok alatt elkészül, és garantáltan nem marad belőle másnapra. Én most egy kis ribizlivel dobtam, fel, de igazából bármilyen gyümölcsöt tehetünk bele.  A Fiaimnál is nagy sikert aratott, alig kell vele dolgozni, így tökéletes süti ahhoz, hogy a kisebbek is segíthessenek benne, mérni, keverni, és a legvégén pedig megenni. Ha nem vagyunk a sütés nagymesterei, ezt bátran elkészíthetjük, semmi nehézség nincsen benne és biztosan sikerünk lesz vele.

Hozzávalók

  • 25 dkg liszt
  • 25 dkg cukor
  • 1 csomag sütőpor
  • 1 csomag vaníliáscukor
  • 2,5 dl tej
  • 1 egész tojás
  • 5 dkg kakaópor
  • 5 dkg vaj
  • 2 marék ribizli

A cukrot a tojással habosra kevertem, hozzáöntöttem a tej felét, az olvasztott vajat, beleszitáltam a kakaóport, és egyneművé kevertem, majd a maradék tejjel és a sütőporos liszttel simára kevertem. Sütőpapírral bélelt tepsibe tettem, megszórtam a ribizlivel és 180 C fokra előmelegített sütőbe tettem. Kb 15-20 perc alatt megsült, tűvel ellenőriztem, hogy átsült-e. Amikor meghűlt felszeleteltem és porcukorral meghintettem.

 aaa_2658.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://foodandlove.blog.hu/api/trackback/id/tr8411721985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása