Főzni jó, enni öröm

Food&Love

Food&Love

Zöldfűszeres töltött gombafejek

2016. szeptember 05. - nalka20

aaa_1301.jpg

Még mindig a friss tejtermékek lengik be gondolataimat, így muszáj volt még egy finomságot készítenem belőle. A nagyobbik Fiam kedvence a gomba, így mindenképpen ezekből szerettem volna valami könnyű, de annál finomabb ételt készíteni.

Ismét friss orondpusztai (www.orondpuszta.hu) ordát és krémsajtot használtam. Szeretném megmutatni, hogy az egyszerű, hétköznapi tejes készítményekből mi mindent lehet csinálni, úgy, hogy alig kell hozzá még valami és időben is hamar elkészül.

A háztáji termékek mindig a szívem csücskei ezért is örülök, ha valami olyanhoz jutok, ami tudom, hogy jó helyről van, jó alapanyagból, mert nagyon fontos, hogy mit és hogyan eszünk.

Emellett ez az étel tökéletes vendégvárónak, főételnek, vagy csak ha valami finomat kívánunk meg és nem sok időnk van, de valami különleges, mégis egyszerű ételre vágyunk.

Hozzávalók

  • 5 nagy fej gomba (barna csiperkéből készítettem)
  • 15 dkg friss orda
  • 8-10 dkg krémsajt
  • 3 szál friss kakukkfű
  • 5-6 szál snidling
  • só, bors
  • keményebb érlelt sajt (szintén orondpusztai)

A gomba törzsét kiszedtem, meghámoztam, megmostam és amíg megszáradt bekevertem a tölteléket.

Az ordát és krémsajtot összekevertem, sóztam és borsoztam. A friss kakukkfű leveleit leszedtem, a snidlinget összevágtam, majd hozzákevertem az ordás krémhez. A gombákat sütőpapírral bélelt tepsire tettem, és megtöltöttem a krémmel. A tetejét reszelt sajttal szórtam meg.

180 C fokra előmelegített sütőbe tettem és addig sütöttem, míg a sajt aranybarna lett rajta.

Miután meghűlt egy picit már fogyasztható is, de hidegen is isteni finom! Igazi gyors és nagyszerű finomság!

aaa_1318.jpg

 aaa_1294.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://foodandlove.blog.hu/api/trackback/id/tr3011678511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása